torsdag 9 september 2010

Höstpyssla.

På hösten blir jag alltid sugen på att förändra, både hemmet och garderoben. Jag vet inte riktigt varför det är så men värre problem kan man ju ha.
Just denna höst försöker jag i allafall hålla mig från att shoppa kläder, men hemma så förändrar jag! Har köpt ett litet fint brickbord till vardagsrummet och en matta till bordet för att det inte skulle se så pluttigt ut.


Sen beställde jag även nya handdukar och en matta till badrummet, det var något som verkligen behövdes! Brukar alltid vara så tråkig och köpa vitt, det är ju så fräscht. Men nu blev det färg! Cerise rosa! Allt nytt tyg tillsammans med ett par sidenblommor (världens finaste körsbärskvistar från blomsterlandet) det blev alldeles perfekt. Jag gillar i normala fall inte låtsas blommor men inne i badrummet funkar inget annat. Orkiden som står där nu bor där ytterst tillfälligt, eftersom det är så mörkt dör dom små stackarna.

Bloggar tyvärr lite kort just nu för jag försöker hinna med att komma ikapp med matten, det börjar ta sig!

Inga kommentarer: