måndag 14 mars 2011

Vinterbilder!

Här är bildbeviset från gårdagens slit! Gert har ju varit så snäll å skottat så jag behövde ju bara plumsa en liten bit. Stugan såg överlag bra ut. Fönstrena har varit lite busiga och släppt in vatten, och tv-antennen är på rymmen men det senare visste jag ju redan, den får plockas ner till sommaren! Men annars så! Här kommer en liten bildkavalkad! Enjoy!


Fick plumsa i Sjukt mycket snö!


Förrådet orkade jag inte ens ge mig på ;)

Väggen vid fönstret som verkar tagit mest stryk :( Naturligtvis rummet där vi målat!

Bra att jag hade lugna snälla fönster också

Parabolen tittade in å sa hej

Ja är överlycklig för att fönstret inte gått sönder! Än i allafall.

Plumsade tillbaka igen

Å åkte hem med Patriks fina bil

Hejdå, Jag kommer snart tillbaka!

Inga kommentarer: