måndag 23 maj 2011

Stughelg och kattliv!

Har spenderat helgen med att jobba och vara ute i stugan, mina otroligt snälla föräldrar kom förbi för att lämna mig en bil (snälla lillebror lånar ut den till mig över sommaren, tack) Sen så fick jag ju även en utomordentligt fin "inflyttningspresent" som dom kallade det, en grill! Samt 2 loungestolar att ha på altanen, det blev superbra! Förutom allt det materiella så gav dom mig även en hel del hjälp! Så grillen är hopmonterad, möbler är omkringflyttade, mattor är utlagda och överflödigt bortstoppat på vinden. Tack snälla. Har haft en helt fantastisk helg, och ja ville inte åka hem igår. Nu dröjer det väl i och för sig inte så länge innan jag åker dit igen (kanske redan ikväll) men ändå ;)

Albin flyttade in igår också så nu är jag "One step closer towards becoming...." the Crazy cat lady. Gissa och Albin leker mest hela tiden, medans Silver håller sig på sin kant, fräser och attackerar så fort nån går förbi, gillar inte den lilla vita råttan!








ser ni silver?

3 kommentarer:

Jessica sa...

Men guuud va mysigt! Jag vill också ha en till ;) NU!

Anna sa...

Vad tror du om en stor gemensam grillfest nån kväll i sommar? Det vore kanonkul!

Paula sa...

Haha är du säker på det Jive? ;)

Men klart vi ska Anna! Ska ni vara där på midsommar förresten?