fredag 26 augusti 2011

Trist

Förlåt, jag känner mig oinspirerad och har inte några bilder att lägga upp detta tillsammans gör ju min blogg till en rätt tråkig sådan, what more can I say, ja e en periodare..
Förra veckan då ja va i stugan gick de sisådär, några projekt genomfördes, men inte alla sängen är fortfarande ett kaos av pinnar och tyg samt att det spöregnade hela tiden medan jag var där så det blev inga förrådsväggar heller. Däremot blev lite möbler slipade å målade bland annat, ska ställa dom på plats å ta bilder sen så får ni se. Äppelträdet planterades (igen) å krusbärsbusken fick flytta ut från blomrabatten!
Denna veckan e ja hemma i Malå. Har hjälpt syster att tapetsera och det gick väl hyffsat i allafall. Hoppas bara att dom sista våderna satt kvar och att bubblorna försvann, vi hade en annan typ av lim där, alltid lite spännande.
Ikväll ska vi äta surströmming, önska mig lycka till! :D

Inga kommentarer: