måndag 27 augusti 2012

Vi är så listiga














Jag och min älskade pappa har idag varit i stugan och listat. Eller rättare sagt Pappa har listat, jag har målat lite list, skurit och skruvat lite gipsskivor samt kokat en massa kaffe däremellan! Det enda bekymret jag fick av dagens arbete var: Ska jag måla den "vita" listen riktigt vit? eller nöjer jag mig som den är? håhåjaja, tror att det kanske måste bli ett lager färg, annars finns risken att jag kommer att irriteras av detta framöver.

Har haft ledigt i lite mer än en vecka nu och förutom stugan har det hunnits med en liten shoppingsemester i sundsvall med Anna, besök av mamma och pappa och en hel del fix och trix i vardagslivet. Underbart har det varit helt enkelt. Stressar lätt iväg och ska hinna så mycket när jag är ledig, vilket leder till att jag blir än mer trött och slutkörd... har 2 ynkliga dagar kvar nu det lutar åt att jag kommer att fortsätta med samma taktik!

Inga kommentarer: