lördag 9 november 2013

Mördarveckan snart över.


Omtentan i företagsekonomin har legat som en tung sten på mina axlar hela veckan (och veckan innan det) Nu hoppas jag att den är bortgjord, skrev idag och det kändes inte skitbra men inte skitdåligt heller. Har fullt sjå att hinna med skatterätten åsså har rättsmedicin fått va bonusen... Får se hur det går med allt det framöver.


Förutom skolan har jag oroat mig för lilla albinhjärtat som kissat blod. Efter en tripp till veterinären så fick han då medicin och nu är han frisk igen!



Jag är rätt jäkla trött och skulle helst av allt köpa riktigt mycket och riktigt god mat, laga den, äta den och dricka ett gott rött vin till. Men det får jag inte, istället får jag sitta i en taxibil och konversera med fulla människor... Erkänn att du e avis??



Inga kommentarer: