tisdag 25 november 2014

Instagram tog över mitt liv.

Jag tror att det är en anledning till att jag slutat skriva här, dock misstänker jag att väldigt få blir besvikna för det, min läsarkrets består nog till stor del av samma personer som faktiskt följer mig på ovannämnda sociala media. Men det känns lite tråkigt att jag slutat skriva för min egen skull. En bild kan säga mer än tusen ord, men ibland behövs ord för att fylla ut! Dessutom kan en bild ljuga,..

Det var mars när jag skrev sista gången och sedan dess har vi haft en vacker vår, fantastisk sommar och nu är vi inne i den svartaste blötaste höst.

Jag kämpar på med skolan och har en plan på att vara klar med mina uppgifter lite tidigare än vad alla deadlines säger. Detta för att kunna åka iväg till varmare breddgrader och träffa min Babe. Japp, jag åker till Brasilien.
Börjar vara gode nervös och resfebrig men jag hoppas att allt kommer att bli så jäkla bra! Förväntar mig typ inget och har ingen plan förutom att bara träffa henne, hänga med hennes familj. Hoppas väl lite på att få se solen också. Det känns som att det var längesen sist och jag behöver ladda batterierna.
Funderar på hur jag ska löse det här med att dokumentera resan, vet inte om jag vågar ta med mig min smartphone, inte heller systemkameran känns särskilt smidig, men skulle jag använda en liten digitalkamera om jag köpte en? Min gamla dog ju för flera år sen! Dock vet jag ju att jag kommer att vilja minnas denna resa, Samtidigt som jag vet hur fantastiskt dålig jag är på att fota. Jag måste klura på detta bekymmer.

Nu får vi se hur länge det dröjer till nästa gång!

Inga kommentarer: