söndag 20 april 2008

Underbara liv

När det har varit så vackert och soligt ute så kan ju inte livet kännas som något annat än en dans på rosor, eller hur? Allt känns bara så mycket lättare med lite solskenHar jobbat i helgen och det var väl inga toppass direkt tyvärr... men funkade ju, alla pengar är välkomna tillskott i min skrala kassa *haha* Längtar efter lön å skatteåterbäring!

Nåt mer som jag längtar efter är jord... gud andå, snart köper jag en tomt så att jag får påta. Var på plantagen i fredags en sväng, och inte för att jag blev sådär jätteimponerad av det i stort. Utomhus sidan vågade jag dock inte ens titta åt, det värker i hela mitt väsen.

Hade världens bästa fredag innan helgen. Klarade kartprovet så i nästa vecka kommer jag att börja köra på riktigt! Nu först utbildning. Efter jag var färdig med det så åkte jag och tvättade av bilen på ok:s gör det själv hall, sen hem å städa den invändigt. Jag är så jäkla duktig! Och min bil är kanske den finaste volvon som rullar på gatorna just nu! Eller ja... den renaste åtminstonde... jaja... okey då, men den är min!

Drog årets första grill idag, synd att vädret hann mulna ihop men det var ju jäkligt gott i allafall! Bananikins birthday så det fanns ju skäl att fira! *wooohoo*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Nu har jag äntligen hittat hit :)
Hoppas att allt är bra med dig!
Här har våren kommit, urskönt! Men såklart så börjar jag jobba heltid om ca en vecka, så det blir inte mkt uteaktiviteter för mig inte!

Kramar Sara

Anonym sa...

Så det är dej man ska ringa om man vill åka billigare taxi?! =) Mvh Angelica