söndag 13 april 2008

Kyligt

Som attsiken hemma i min lägenhet.... Har varit såhär i typ en vecka nu och det börjar bli lite tröttsamt. Märker mest av det när jag är själv och stilla. Till saken hör att jag vanligvis inte är särskilt kinkig och brukar sällan tycka att det är kallt när andra gör det. Måste vara nåt fel på elementen. Ska nog ringa hyresvärden imorn.

Sen sist så har det varit både skoter-vm i malå, lite fest och andra trevliga aktiviteter. Försöker att hålla mig hyffsat lugn och borta från stan så att jag inte ska bränna alltför mycket cash, men det går väl lite sådär.
Var hos tandläkaren när jag var i malå. inte så farligt som det kan va men betalade 2-års tandförsäkring. Har så bra kvalitet på tänderna att jag fick den billigaste premien, det är dock nästan 500 spänn. Jippie. Nåja slipper oroa mig över det nå mer under ett år i allafall.

Min bil blev påbackad i helgen, så den som skrattar åt min nya buckla ska veta att jag faktiskt inte orsakat den! det var en liten nybliven förare... synd om. och synd om fröken beige. Men det får gå... Hon är i stort behov av en storstädning och tvätt. Ska nog kolla vad det kostar att hyra en gör det själv hall på ok. Kan bli kul.

Prov imorgon och jag kan inte. Ångest ångest ångest. Det kostar i allafall inte att göra omprov, men måste komma igång och jobba snart!!
Over and out

Inga kommentarer: