torsdag 19 juni 2008

Odning är till för idioter

Genier behärskar även kaos.
Like it, love it. Live it.

Tiden går fort nu, sommaren är här och med den mycket positivt. Det är så mycket lättare att leva på sommaren. Mängder med aktiviteter i allafall på min front. Sen sist:
Hade först en underbar vecka (?) på jobbet, eller nåja på fritiden iallafall, lillebror tog studenten förra tisdagen GRATTIS LILLEBROR! Firades med pompa och ståt eller i allafall plakat och ballonger. Sen följde syster med mig hem till umeå. Vi hann städa min lägenhet, shoppa, hälsa på farmor och hade allmänt jättetrevligt (även om jag vissa dagar hade sovit lite lite och var en grumpy little biatch) festade fredagen, ut på olearys and shaka little ass, Skogsnissar i hela stan! Men det var jättetrevligt, sen åkte hon iväg lördag morgon, snortidigt, usch ba.

Lördag kväll spenderades även den i samvarons tecken då sandra först börja med att bjuda på grillat å förfest, jag fick med mig en Ida! vi 2 drog vidare till Anna-Sara och Jocke å for ut på stan, för att hamna i en båt och sedan bege sig hemåt runt 3 tiden. Dock ringde ju Sandra upp än en gång å det var efterfest på g på västra esplanaden, så jag bytte bara kläder och begav mig sen igen. va väl isäng runt halv 6-tiden. Jättekul!

Denna vecka har det jobbats å umgåtts å ja, mycket helt enkelt. Det är bra
Idag har det jobbats och sprungits ärenden på systemet inför helgens midsommarfirande! Blir fetfest i stugby med en sjujäkla massa folk, peppen är igång!Efter shoopandet det så drog jag vidare hem å hann umgås lite med min Sandra, skutt in i duschen sen tacobuffé med jimmy på droskan. Nu på kvällskvisten matlagning och andra förberedelser inför imorrn. Dygnet har alldeles för få timmar! Varför ska ja upp å jobba 5 imorgon bitti? :S

Nu finns inte mer tid till det här, jag ska packa.
Ha en underbar midsommar folket!

Inga kommentarer: