tisdag 7 oktober 2008

Off I go

Om en sisådär 5 timmar sitter jag (förhoppningsvis) på planet till stockholm som sen ska föra mig vidare till London och efter ännu ett byte; Philadelphia. Det känns ruggigt jobbigt å nervöst som det alltid gör innan jag ska flyga någonstans, vet inte riktigt vartifrån denna oändliga hispighet kommer ifrån.

Jag har i allafall lyckats packa ner mitt liv i handbagaget. Rymde 2 par skor så jag slapp välja! Men jag kommer att behöva shoppa... eller tvätta? Vilket låter roligare.... just det.

Nåja måste dock sova nu, ska ändå upp om 3 timmar :S
Tänkte bara säga hejdå till er alla mina sötnosar, jag är hemma igen på 2 veckor men lär väl säkert logga in nån omgång innan dess.

Förresten så tror jag att min lillebror har smittat mig med halsont. Jag har råont i halsen, Håll tummarna för att det inte blir så, finns risk att min semester blir aningens tråkigare :(

Inga kommentarer: