måndag 29 september 2008

Nytt jobb!

Jag fick jobbet! Fr.o.m den 22/11 alltså direkt efter min resa till USA så ska jag börja jobba på blomsterlandet på grubbe. Det är bara ett ett-årigt vik på 75% men jag hoppas kunna komplettera med taxi eller nåt annat kul! Vi får se vem som vill ha mig helt enkelt Lillebror har nu flyttat ut, mamsen å pappsen va här i helgen så min lägenhet är min igen! Fan vad stor den är! å ena sidan så känns det riktigt härligt, å andra liite lite tomt... Men man måste väl vänja tillbaka sig igen? Bra att han bara bor 2 kvarter bort om jag nån gång blir gnällsugen Eller vill bjuda på mat, han är ganska tacksam att bjuda på mat... inte så höga krav, så länge man skippar fisken

Annars förutom flytt av lillebror så har det i helgen hunnits med lite shopping, mamma å pappa va så snälla å köpte nya grytor till mig! Sen så gav jag mig själv en kofta som en "Grattis paula till det nya jobbet-Tack!" present. Den är helt lovely.

Försöker annars spara mig från shopping, åker ju snart (Jättesnart till å med! ) till philly å har ju tänkt bränna lite pengar där, det är ju 2 veckors obetald ledighet .... Utöver det så äre jobb bytet å den lönen kommer en månad efter.... spännande, Men det ska nog gå bra. kanske.

Wish me luck

Inga kommentarer: