fredag 2 april 2010

Solbränd och glad

Vi har det helt underbart här på andra sidan jorden!
Har hunnit med att shoppa, dricka en massa singha, köpt en ny gitarr, spelat och sjungit en massa kvällar på stranden samt snorklat bland en vackra fiskar i klara hav. Jag har det med andra ord huuur bra som helst! Har försökt skriva vykort men första svängen så försvann dom innan porto och postlåda hittats av så dom dyker nog aldrig upp... omgång nummer två ligger nu å väntar på att skickas å nu så dissar jag dom flesta, bara för att det är fördjäkla jobbigt ;) förlåt mig, men ni får läsa här istället!

Jag är blekast i gänget, som vanligt blir jag inte brun, men lite rödlätt i allafall! får se om jag lyckas med att bättra på det innan jag är hemma. Har lyckats bränna mig lite här å var i olika omgångar å det är ju inte skönt alls :( hellre blek än smärta säger jag!
Blir så himla glad när jag får höra av er där hemma. Tänker på er en massa massa. Men snart är jag hos er igen då ska ni få se semesterbilder och höra om allt som vi gjort.

Just nu vräker regnet ner, det har regnat å åskat nästan varje kväll, å när vi var på phi phi så fick vi va med om en tsunamivarning, dock visste vi inte om det för vi låg å sov, å när det bankade på dörren mitt i natten så ville inte annasara öppna. Så det fick vi veta dagen efter :P Men regnet gör mig ingeting. Härligt att luften renas lite å det går ju över efter bara nån timma, sen är det fint igen på kvällen.

Nä nu ska jag dusha, vila å sen dricka lite öl, det är ju ändå fredag! Puss på er darlings.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oh, ny gitarr?! :D perfekt tajming, snart är Öbacka alivenkickin ;) Vi ses snart!

anna sa...

tur att solen kommit till sthlm annars hade jag varit bra avundsjuk. dock finns det ingen värme här. hoppas ni får sol igen och att du kan njuta riktigt det är du värd. och förresten du har blivit utmanad..gå in på min blogg läs och gråt :P