söndag 13 juni 2010

Sommarstuga?

Har varit å tittat på den flera gånger nu. Är det kanske dags att just min dröm om att skaffa sommarstuga går i uppfyllelse? Det har känts så bra när jag varit där och tittat på den så jag kan inte tro nåt annat just nu. Mitt huvud fylls redan av ideér, vd jag vill ha i trädgården, vilka möbler jag ska ha, hur jag vill måla om, vart mitt framtida potatisland ska va och allt däremellan. Men än så länge är det ju långt bort, min fantasi gillar ju dock att springa iväg med mig.

Har varit ledig hela helge och känner mig ovanligt låg ikväll (stugdrömmarna till trots) Jag har haft för mycket tid att fundera och tänker då lätt på det som passerat och aldrig kommer tillbaka igen. Människor som försvunnit ut ur mitt liv och som jag inte var, eller är redo att släppa. Tider som aldrig mer kommer tillbaka igen. Tragiskt och tråkigt att skriva om så jag tror att jag avslutar här.

Har funderat på om jag verkligen ska ha kvar bloggen... utan kamera så är den ju grymt tråkig och jag har ju som inte riktigt varit bäst på att uppdatera... men kanske köper jag en kamera, och kanske kommer suget tillbaka när jag har något inspirerande att berätta om? Som typ en stuga. Nåja, nu ska jag gå å sussa å hoppas på att när jag vaknar har sötnos kommit hem, han har ju varit borta hela långa helgen, är ju även det en bidragande faktor till depp, har fått alldeles för få pussar.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha kvar bloggen!köp en kamera!köp sommarstugan!kom hem och pussas med mig!
/syster