onsdag 16 maj 2012

Svårfotad färg

Före
Efter
efter












Jag har spenderat hela förmiddagen hos frisören! Det tog från kl 9-12 och kostade mig 1800 och jag tror att jag är nöjd? Man måste ju känna in sig ett par dagar men det första intrycket är positivt. Vi visste ju alla att det var en massa röda pigment i mitt hår och efter den värsta morotsfasen var avklarad så fick jag nåt sånt här! Ska ev köra silverschampo, men det blir isåfall efter 2-3 veckor. Det brukar ju alltid fara lite färg när man tvättar de första gångerna så jag vill veta vart jag står "på riktigt" Jag har inget emot att ha lite varma toner i håret.

Dock så var denna färg väldigt svår att fotografera, jag tycker inte att den ser ut så som den gör när jag tittar mig i spegeln? Men ni får ett hum i allafall. Den är inte fullt lika "orange" som på mitten bilden... och ni får bortse från att jag ser ut som en sömnig mupp till höger.
Jag Är en sömnig mupp, hinner inte sova! på tal om det så var de dags nu, natti!

Inga kommentarer: