söndag 30 mars 2008

Duktig nu

Ahhh. så var ännu ett delmål avklarat. Det som gick åt helvete i onsdags gick vägen i fredags så:
Now i am one step closer to becoming Swedens, Next Cabdriver... Jo jag har börjat titta på tv igen. Har haft för mkt fritid för att låta bli riktigt.

Helgen har dock varit allt annat än fri. Jobbat en massa massa eller också känns det bara så efersom jag sovit för lite?

Till veckan ska jag åka hem till malå å mysa, egentligen var det tänkt att ja skulle åkt idag me mamsen men det blev ändrade planer inför morgondagen så jag bussar nog hem måndag/tisdag istället. Konstigt att åka buss igen. Det var ju ett par år sen men jag borde komma ihåg hur man gör.
Sandra å Fredrik kommer ju till helgen me husvagnen så det kommer nog att bli bra det här. Ska bli härligt att vara hemma lite längre för en gångs skull.

Nu: Äta saker.

Inga kommentarer: