måndag 17 november 2008

En vecka senare

Som jag har hetsat å sprungit sen sist! Innan helgen var det full huggning på blomsterlandet och jag kände inte att jag alls hann med allt som jag skulle!! Sen blev det en riktigt bra helg, trots ändrade planer och att ingen syster dök upp..

Fredagen visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen,var riktigt nära till att jag bara skulle sitta ensammen i mörkret och må dåligt. Men istället blev det till att spendera en lugn hemma choklad/vin kväll med Sandra och försökte mota bort ångesten, det gick bättre med hennes sällskap.Sen drog vi på stan å shoppade på lördag dag. Jag är ju hennes personliga stylist eller snarare mest bara den som tvingar på henne en massa kläder hon inte vill prova :P
Själv så hade jag ju inte tänkt köpa något. MEN. Den finaste klänningen ever kom in i mitt liv och på mig så jag var bara tvungen. Det var dock 100:- nedsatt pris på alla klänningar på joy den dan så jag sparade ju egentligen mest pengar! En hel hundring för att vara exakt!

Personalförfest på röbäck och middag på invito efter det. Sen skulle blomsterlandet folket iväg på schlager å dit ville inte jag. Så istället ringde jag therese å drog upp henne ur soffan i panik, sen for vi till mariehem å taxifolk!
Där var det trevligt och mycket folk så vi blev kvar rätt länge efter det efterfest hos therese med Tequila :S jag drack öl, mycket bättre!

Bakisdag på söndan med Pizza, cola och sladda bilen på västerslätt. Det var jättekul! Otroligt roligt till och med! jag kan ha så kul på snö.... och snö kan ha så kul med mig. Den fick mig för övrigt att slå mina knän sönder å samman! Man kan åka låtsas skidor med mina halkiga stövlar (nästan)

Idag har jag och linda fått hjälp av Malin från skellefteå att skylta om kylen, den blev så fin så, ta å titta in på "min" affär nån dag vettja ;)
Tvättat oxå idag, när ja kom hem. Ja e så duktig. Nu ska jag däremot sova! G'natt

Inga kommentarer: