måndag 10 november 2008

Hej alla barn nu blire barnprogram...

Titta här vad fröken Paula tar fram??
Jag känner mig ju som en pysslande sysslare eller kanske en knåpande klåpare? Jag vet inte men De e Mycke nu... Kan få sammanfatta.

USA resan var Underbar, semester, ge mig mer! Min ekonomi är dock inte riktigt lika stabil som jag skulle vilja att den var, vi får se hur det går helt enkelt. Har dock inte fått min semesterersättning från Taxi. Ska ringa dom snart... Jag är snabb... inte. MEN Jag är ju Upptagen! Har spenderat typ 2(3?) veckor på blomsterlandet i ume, å det går väl bra. Springer benen av mig då jag inte försöker fatta beställningsprogrammen, då sitter jag rätt stilla framför en dator och gnuggar geniknölarna. Men det är faktiskt inte särskilt synd om mig.

Är idag i Skellefteå, är på blomsterlandet här för att lära mig lite om deras rutiner o.s.v. Har fått köra en fin svart underbar bmw 520. Vi har haft så kul tillsammans, tills vi skulle parkera här i källaren på Malmia. Riktigt vidrigt. Jag ser ändå mig själv som en hyffsat bra bilförare men jag kunde bara inte ta mig in mellan två betongstolpar! Försökte gneka in mig mellan bilar, betong etc. Slutade med att jag stod snett emellan två betongpelare med 2cm marginal till bilen på vardera sida. Inte nått man vill när man kör en fin svart bmw. Det blev till att försiktigt backa ut och ge upp. Skakade som ett löv, läskigare än mkt annat.

Helgen var bra, spontanfestade med Tea på fredan (superkul) men jag var trött redan vid 12-tiden. Det gick över lite innan jag tog mig hemrunt 2 hade ont i fötterna så latade mig å tog en taxi från max inte illa alls. Lördagen spenderades i ett lugnare tempo, Peter fyllde år!

Annars så har jag äntligen fått tag i en hörnlampa i min lägenhet! eller rättare sagt byggt! Den blev faktiskt helt okey, även fast jag har ångest över hur jag ska kunna städa den

Nu ska jag skutta ner i badkaret, bastun var upptagen ikväll så jag har bestämt mig för att bada istället. Det var riktigt längesen!

Inga kommentarer: