tisdag 16 december 2008

Återfunnet!

Mina fina nycklar har hittat sin väg hem igen! Inte helt på magisk väg utan Fredrik hittade dom hängandes på en cykel, breve sandras mc i deras garage.... Herregud, vi kollade ju runt den men inte fasiken tänkte man så långt som att kolla på grannens cykel. Nåja tillbaka är dom i allafall och det är ju jävligt skönt om jag får säga det själv!

Firade ju att jag kom ett år närmare döden förra veckan, underbart att så många kom å drack kaffe med mig! Sen så fick jag ju även en massa gulliga presenter. Trots att jag inte egentligen tyckte att jag borde fått några nåja... Sötnosar.

Mer än så då...Gick på stan med frida en snabbis igår för att hitta lite fina bröllopskläder och insåg att jag inte har nåt inför nyår... inte för att jag har specifika planer än, lite vaga bara! Men det skulle va kul att klä upp sig lite. När ska jag hinna styra det då tro? Och det värsta är att jag känner mig lika fet som en.... ja jag vet inte vad, lite less, men jag ska ju se till att börja träna nu! Fick ett träningskort av mamma och pappa i födelsedagspresent så i januari drar jag igång. Känns inte som att jag har tid just nu Den går åt till JOBB just det, ja jag jobbar å jobbar å jobbar helt enkelt.
I helgen körde jag taxi och det gjorde min sovklockan helt koko. Sov inte alls nå bra fredag natt, lite mer lördag och som en klubbad säl på söndan. Det är uuunderbart. Jobbat arslet av mig på blomsterlandet också. Dessa två dagar ska man ha färdigbeställt allt inför jul och nyår på fredag. Hur fan ska jag veta vad jag ska ha för blommor då?!? Det är ju typ länge kvar... Tur att jag får hjälp av malin... mycket hjälp!
Räkna inte med att jag kommer att vara så social i resten av december... inte för att jag varit det hittils heller Jag är värdelös....

Inga kommentarer: