lördag 27 december 2008

Sjukare än nått annat

Så mycket överjävligt.
Allt har sen sist rullat på som vanligt, mycket jobb, lite ledigt men så, äntligen var det dagen före julafton och jag skulle få fara hem och fira med familjen.
Dock så var min kära pappa rätt sjuk och det är här det börjar gå utför...Jag var trött som en gnu på julaftonskväll och vaknade på juldagen med, just det, feber. Mamma var också rätt risig. Försökte gaska upp mig eftersom vi skulle gå på hotellet, men jag hann bara va där i nån timme sen gav jag upp och for hem och sov. Så risig.
Körde tillbaka till stan på annandagen eftersom jag egentligen skulle jobba och var tvungen att beställa blommor. Så fort jag kom hem från den bravaden la jag mig i soffan och dog. Efter ett par timmar va min feber så hög så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Började spy när jag tänkte dricka vatten.
Sen så har jag försökt sova bort det onda och knaprar mer ipren än vad jag egentligen tror är nyttigt.

Julen var faktiskt i allafall bra, jag ska inte påstå nåt annat. Mysigt att vara med familjen och fick en perfekt julklapp av kära syster så jag ska inte gnälla alltför mycket. Hade ju dock varit trevligare om man fått va frisk.

Det jävligaste är ändå att min barndomsvän Frida gifter sig idag och jag kan inte. KAN inte vara med.... sanslöst, det trodde jag aldrig skulle hända...

Nu ska jag fortsätta sysselsätta mig med det jag gör bäst. ligga i soffan, se på tv och knapra ipren.

Inga kommentarer: