tisdag 11 augusti 2009

"Men... du är ju inte ens brun!"

Äntligen hemkommen från Kroatien. Ett otroligt vackert land men det är skönt att vara på svensk mark igen. Har haft strålande väder, soliga vackra dagar och varma nätter i Zadar, spenderade mesta dels på uteserveringar, krogen, cafeér och stranden.
Det har varit bra, dock har jag ju inte kunnat uppdatera er om vad som händer. Att det kan vara så svårt att hitta en fungerande dator med internet hade jag ingen aning om!
Det enda som jag beklagar mig över är att det inte riktigt blev som önskat mellan mig och Carol. En lång historia som jag faktiskt inte har tänkt dela med mig av.
Bilder kommer att komma in så småningom men just nu har jag tyvärr inte tid. Ska åka iväg med Sandra imorgon på en liten mc-semester. Vi kommer tillbaka igen på fredag!
Det känns så jävla kul. Alltså, packningsdags!

Puss!

Inga kommentarer: