fredag 31 juli 2009

Never look back

Nu har jag gått på semester! Skickat iväg den sista beställningen till hukra för en liten stund sen och blev helledig. Jag ska inte tänka på nåt jobbrelaterat i två hela veckor (TVÅ VECKOR!!!!) Jag kan inte beskriva hur underbart det känns, men jag kan försöka:
Soligt, ledigt, löst, mysigt, kärlek, motorcykel, lycka, öl, vin, gitarr, sommar. ja med en massa annat. Detta är min plan, aim for the stars...

Det där med att försöka vakta vikten på semestern tror jag dock att jag skiter i för jag har försökt vakta den nu i ett par månader, å senaste 2 veckorna alone har jag gått upp 2 kilo. Så nu försöker jag göra motsatsen och o-vakta den, hoppas på ett bättre resultat.

Men nu måste jag röra på mig om jag ska hinna nåt ikväll! Börja med en sväng på myrornas å sedan till sandra för att äta smårgåstårta ;)
Förresten, nämnde jag att jag har semester?

Inga kommentarer: