torsdag 11 februari 2010

Bara ett pass kvar

Sen, då jäklar tar jag helg!
Än så länge är det inte helt spikat hur jag har tänkt styra upp planerna inför helgen. Är marknadshelg hemma i Malå och det skulle vara så mysigt att åka hem, om så bara från fredag till lördag. Men eftersom lilla Gissa ska kastreras imorgon (jag vet, synd om han) så vet jag inte om jag har samvete att lämna honom hemma själv, jag vet inte hur dåliga dom kan bli?! Sen så vet jag inte om han är pigg nog att följa med till malå efteråt... Men jaja, det där löser sig nog imorgon, ska prata med veterinären och se vad hon tror. Har ju planerat att fara hem v.10 annars så hur som haver blir det nog bra.
Skräck nummer två är ju ifall bilen lägger av halvvägs... Jag kan inte lita på min lilla våfflis längre :S det känns lite drygt. Fick brev hem idag från besiktningen, den 1 april ville dom ha in henne på koll! Vad tror vi? Jag vet inte än, men beroende på hur det nu blir med detta omtalade hus så får man väl ta å spana på möjligheten; skaffa ny bil?

Sitter annars å letar bikini på nätet. Måste väl erkänna att det går sådär. Sen så kan jag inte riktigt tänka mig att min blekfeta skepnd ska bli fullt så sexig som dom där lite nättare modellerna. Det är så svårt att lista ut vart jag kommer att bukta ut när dom inte har ett gram fett på kroppen. Men beställa det måste jag nog ändå! Snart åker vi ju! ;)
jaja, vi hörs mer sen, nattinatt.

Inga kommentarer: