fredag 5 februari 2010

Inga fler ursäkter.

Jag vet att jag är en fruktansvärt dålig bloggare. Men nu, nu jäklar! Här har ni lite bilder på lägenheten! *HA!* Vardagsrummet med provisoriska lampor och tavlor....
Köket med min fina röda diskmaskin!

Åsså hallen, med helgens pantburkar ;)


Dock så får ni ursäkta mitt köksbord, har hittat ett nytt tidsfördriv... pärlor! Försöker nu lära mig göra armband, halsband örhängen etc. Kan inte påstå att jag har dom allra vackraste alstrena än så länge, men man blir ju bättre hoppas jag! Roligt är det då i allafall, å pengar drar dom! Men bildbevis på det får ni någon annan dag... när jag har någonting värt att ta kort på ;) Inväntar nu en leverans med en massa pärlisar! Har så många ideér!

Har haft inflyttningsfest sen sist å gu se trevlig en kväll de var! Sen så vill man ju hinna prata med alla hela hela tiden, men det går ju inte för då skulle jag behöva klona mig... det skulle vara jättedumt för då skulle jag inte göra nåt annat än bråka med mig själv hela kvällen. Har insett att jag inte alltid skulle vara så jätteförtjust i mig så det är nog bättre om vi inte ses så ofta. Men i allafall, folk fick för lite tid å uppmärksamhet men jag hoppas att alla hade trevligt ändå. Det verkade så i allafall, så jag tror det.

Med husplanerna så skrider det sakta mot nåt slags beslut i allafall, vi vet inte helt säkert än. Sen jag blev dumförklarad av vår elaka mäklare har det stått rätt still, men jag återkommer!

Nu ska jag snart leta mig isäng. Har räknat ut att jag fungerar bäst på 6 timmars sömn (även fast jag helst skulle sova minst 12) och eftersom jag hade tänkt kliva upp 06.45 så börjar det vara läge att ligga. Ner alltså, horisontellt läge, själv... eller med Gissa. Har jag berättat att det visade sig vara en karl! Listiga lilla jävel. Gissa könet. haha... sova?

1 kommentar:

Jive sa...

Ha! Vilket härligt inlägg! Men när hände det här med Gissa egentligen? =P vi hörs efter helgen =)