fredag 26 februari 2010

Sjuklig arbetsnarkoman

Där har ni anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. Var helt utslagen från torsda förra veckan å sen i tisdags då jag började må bättre har jag jobbat jobbat... Inte för att det är annorlunda idag. Kör taxi nu i helgen, men det känns helt ok. Har äntligen fyllt på med nyttig mat hemma så nu är det slut på att inte hitta något i skåpen att äta. Det är ju då jag fuckar upp min diet som allra mest. Har lyckats gå upp 3 kilo av sju så nu är det bara till att skärpa sig! En månad kvar tills åker ju!! Bikiniformen kanske inte riktigt uppnådd. Nåja, vad kan man säga?
Har i allafall fått hem min otroligt snygga bikini! Tillsammans med en klänning... suck.. falsk marknadsföring yrkar jag!! Så mtycket gräsligt å osmickrande så det finns inte, har nog aldrig gjort ett så gravt felköp. Men det är ju svårt att skicka tillbaka då man beställt från usa... Men det går liksom inte att göra så mycket åt den. På mig satt den HEMSKT You have to see it to believe it som anna-sara sa. Jag slänger med en bild på hur jag trodde att den såg ut också så kanske ni inte klandrar mig lika hårt

Som tur är så har jag ju en kompis med en liten bulle i magen, å då blir den ju en ypperlig gravidoklänning! Tur det,så slapp jag känna att ca 1000 spänn var helt bortkastade :P


















Ja... som sagt, vad kan man säga? Den hade inte ens vit bakgrund... var dessutom bra nog mycket längre på bilden...Och hade nån slags jävla form! Håhå jaja, tur att ja vart nöjd med bikinin i allafall, men jag ursäktar bilden, akta er för mardrömmar barn

Inga kommentarer: