lördag 20 november 2010

Åh, vill inte jobba ikväll!

Hade en dålig dag igår med alldeles för gamla, alldeles för fulla, alldeles för kladdiga kunder. Jag Vill inte att folk ska sitta och ta på mig när jag kör taxi och jag vill inte lämna ut mitt telefonnummer till 50-taggare. Jag tycker att det är obekvämt när dom pratar om att dom inte kommer att få knulla ikväll och allt ovanstående tycker jag att dom ska fatta själva, vuxna karlar, Så nu var det sagt. Usch.
Ska jobba ikväll också och känner inte peppen. Men det är bara att bita ihop. Sista kvällen sen ledig söndag och måndag.

Våra gäster har åkt hem i allafall och Gissa kurrar som aldrig förr. Totalnöjd över att ha all uppmärksamhet själv. Sara hämtar vi hem i morgon. Hon verkar må så himla bra på semester hos Anna-Sara så det känns nästan elakt att ta hem henne till mobbar-Gissa men jag hoppas att djurskyddet hör av sig snart...

Inga kommentarer: