måndag 22 november 2010

Det blir nåt radikalt!

Eller ja... Hoppas i alla fall på en liten förändring. Ska klippa mig på torsdag, det behövs verkligen! Har trist och torrt hår, speciellt i topparna och även fast jag alltid säger att dom får klippa upp det lite mer och gärna förändra så brukar jag se ungefär likadan ut efter som innan jag är färdig hos frisören. Vi får se om det blir annorlunda denna gången. På torsdag bär det iväg. Hade hoppats att jag skulle hittat nån bild å hur jag vill ha det tills dess, men har ju så knepigt hår som är lite halvlockigt, men mest bara när det vill. Får kanske passa på och köpa nå nya produkter. Har inte gjort det på evigheter mest bara för att jag inte blev nöjd med dom senaste. Alltid bittert att lägga pengar på sånt när det inte fungerar.
Nu ska jag verkligen försöka somna. Har snott till dygnet alldeles för tokigt i helgen!

Inga kommentarer: