måndag 8 november 2010

Hemma bra men hemma bäst!

Underbart att ha två hem. Ett är mitt alldeles egna hem och det andra är min familjs och därmed fortfarande mitt. Har spenderat nästan en hel vecka i Malå och det kan jag tala om, var inte igår!
Fick kanske inte gjort riktigt allt som var planerat men hann i allafall med det viktigaste, umgås med nära och kära. Synd att lilla pappa var borta på jobb bara...
Vi har i allafall roat oss med promenader, kattbus, stallsnickrande, hästpjollrande, garderobsstädning och även lite skattjakt i morfars källare!
Det finns inte en pinal han äger som han inte anser borde tillhöra någon annan så man får vara försiktig med vad man ber om, man kan faktiskt få det och det är inte alltid man ens behöver be! Denna gång fick jag en fenomenal liten bänk, med en fastbyggd karda. Jag älskar den! Råkade även se ett par otroligt gulliga, lite trasiga men ändå, väckarklockor! Den blå har tillhört min mamma när hon var liten och den stora är i precis den gröna nyansen som jag vill ha i köket i stugan!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar när du är i mitt hem! låt det ske fler gånger, jag vill fortfarande testa hur vår relation överlever en tapetsering! :D
puss!