måndag 13 december 2010

Fin helg.


Ja, jag har fortfarande helg efetersom jag inte börjar jobba förrens imorgon, jag känner mig hemskt bortskämd. Men det beror på att jag har haft matematik b på måndagkvällar, och idag var sista tillfället. Jag klarade kursen och det känns helt underbart! Äntligen har man fått det ur världen.

Det har faktiskt inte bara varit en bra helg utan en hel vecka med massvis av födelsedagsfirande, tårta och vin. Underbart sällskap och otroliga presenter. Klungan biljetter, praliner i vackra plåtaskar och blommor för att bara nämna några. Mina underbara vänner är så omtänksamma och fina så jag blir alldeles rörd. Jag är så tacksam.
På den fina etiketten som Sandra gjort på deras hemgjorda vinbärsvin så hade hon skrivit såhär fint "Miss Paula 1985
Från Norrland kommer druvan MissPaula. Druvan har under 25 års tid drivits upp med stor varsamhet och omsorg på Arvidssons vingård i Malå. Resultatet är ett mycket smakrikt vin med tydlig och stark karaktär. Det är balanserat med stor sötma och fyllighet samt med tydliga inslag av ungdomlig doft och friskhet. Den något vilda eftersmaken gör MissPaula helt unik i sitt slag och ett vin i absoluta världsklass"
ja vad kan jag säga, rörd.

Men nu får det vara paus för vin, tårta och annat trevligt. Köpte träningskläder idag för presentkortet jag fått av lillebror. Det är läge att köra igång igen.

Inga kommentarer: