söndag 16 december 2012

Varning för tant

Igår var det lördag. Jag jobbade på blommis under dagen sen skjutsades Aset å Tobie till flyget (de ska spendera en månad i Thailand jag är bara lite avis) efter detta körde jag raka spåret till Sävar.
Det skrämmande börjar nu. Eftersom jag var bakistrött var Anton snäll och ordnade middagen sen bestämde vi oss för en sparktur till bensinmacken för att lösa in en trisslott. När vi lix va där så fortsatte vi runt typ hela Sävar, vilket tog ungefär en timma. Kom tillbaka till huset, drack glögg, åt saffransglass med kladdkaka tog en varm dusch, efter det sängen. Jag gick, en lördag kväll, och la mig före klockan 23.00.. Hej Paula 70 år. Till mitt försvar så hade vi julbord med slax på fredagen, så det blev inte supermånga timmar sömn, det var med andra ord himla skönt att ha en lugn lördagkväll, även om jag låter nästintill gnällig just nu.

Ska tokplugga nu i 3 dagar till, sen blir det juljobb innan skolan får återta mitt huvud efter nyårsdagen. Om jag inte bloggar, så är det anledningen.

Inga kommentarer: