tisdag 31 december 2013

Hej mitt namn är paula och jag är beroende...

Därute, i vardagsrummet står min senaste fix. Kanske det dummaste jag köpt hittills, ett köksbord... Jag är möbeloman.
Börjar inse att jag har ett problem, det har gått att förklara bort många av mina tidigare inköp, endel har jag till och med behövt! Förutom till lägenheten så har jag ställt diverse möbler i stugan, några har fått gå ner i förrådet, men detta bord... Det ryms troligtvis inte i köket inte heller i stugan. Jag vill inte ens försöka få plats för det i förrådet. Tanken på att sälja det igen ger mig kalla kårar. Är det såhär en horder känner sig?
Mitt försvar är att jag älskar äldre möbler "one of a kind" de där unika som, om jag säljer de, aldrig kommer igen.
Nåja. Det stora bordet i vardagsrummet får bli morgondagens bekymmer, nu ska jag sova. Men ingen kan påstå att det inte är fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ryms i Aspliden... ;-)