torsdag 25 september 2008

Slut i kroppen.

Jag är alldeles slutkörd... huvudvärken jag fick igår var inte nådig, känner mig fortfarande lite seg. Det känns att min kropp börjar protestera mot mitt liv. Gud ändå, jag vet dock inte riktigt hur jag ska få saker att lugna ner sig. Hur länge ska man ha varit stressad innan man går in i väggen? Visst har jag några år på mig innan jag behöver känna den oron? Nåja, detta liv ska väl inte fortsätta i all evighet.

Mensvärk har jag idag också... Det är fördjävligt, å bara på grund av att hormonerna blir tokiga så får jag finnar i hela jävla ansiktet. Det kan ju ni tycka är kul, jag tycker det är ruttet. Vi kvinnor drog verkligen nitlotten när Gud lottade ut plus å minus. Men jag får i allafall äta choklad med gott samvete.

Helgen som passerat var bra, jag festade till ordentligt i lördags å det enda det riktigt bidrog till var att jag blev rätt full och odräglig, illamående och ja.... nu får det nog dröja ett bra tag till nästa gång igen.

För övrigt så hoppas jag på besked imorgon, om det går vägen så ska jag upplysa er om vad så håll tummarna. Jag vill, eller inte eller jo! Hoppas. Flummig.
Trött nu, ska skicka lillebror på gymmet så jag får en stund för mig själv. Visst jag älskar honom men det ska bli helt lovely att bo själv igen. Han behöver prova på att bo en egen lägenhet dessutom.

Inga kommentarer: