tisdag 2 september 2008

inneboende

Har blivit med lillebror sen jag skrev här sist. Han har fått ett alldeles eget hörn bakom soffan som jag nu ställt på tvären istället för utmed väggen. Det blev till att kasta ner en massa möbler i källaren men det känns faktiskt riktigt bra! Vå får väl se om han bor här månaden ut kanske, har ju nåt nytt på g.

Veckans bästa inköp har varit ett skåp till toan! Jag är rånöjd, det är ett skåp med ett hyllplan och fyra lådor på andra sidan. Köpte det på jysk. Jag har nog aldrig monterat ihop något med så otroligt många bitar, jag tycker att jag var jätteduktigt! Det tog 3 ½ timma.... och jag hade bara gjort ett liiiitet fel... bytt plats på ovan å undersidan. Märkte ju inte det förräns i slutet men det var lätt fixat. Så från och med nu är det ingen oreda där inne!

Helgen som passerat jobbade jag förmiddag på taxi, flyttade in min lillebror, umgicks lite med storasyster, födelsedagsfest för jossan, krogen på söndagkväll. Ujuj, även fast jag var kanske världens tröttaste människa. Men nu jobbar jag bara 3 dar till sen är jag ledig över helgen... eller lite i allafall jag ska jobba på fredag och lördag kväll på cherry men det ska nog gå bra.

Jag är så fruktansvärt sugen på en liten riesenvalp och kollar dagligen på dom små söta varelserna. Men min tillvaro ska bli lite stabilare först... men snart, mycket snart.

Inga kommentarer: