torsdag 8 januari 2009

jojo...

Försökte skriva ett dagsboksinlägg för nå dar sen sådär men då hängde sig datorn å allt raderades... då orkade faktiskt inte jag börja om.

Sen sist, inte mycket nyheter. Nyåret kom och gick. Det var trevligt med middag och fyrverkerier med folk jag tycker mycket om. men det hade ju varit ännu trevligare om jag vart frisk å kunnat va med på kvällen istället för att powernapa. Nåja, nästa år...Men nu är jag frisk igen och tillbaka bland mina mysiga jobb.

Har haft en arbetsvecka fylld med en massa vardagslyx. I måndags gick jag å patrik på droskan och åt buffé, sen gick vi på bio och såg yes man. Den var riktigt bra faktiskt, jag brukar inte vara så förtjust i jim carrey.
Sen tisdan blev det middag med anna-sara och vidare till waynes för att fika me micke å caroline , mycket trevligt.
Nu idag kom jag nyss hem från Bion, igen (shocking jag brukar faktiskt sällan gå på bio, så två gånger på en och samma vecka är ovanligt). Var och såg australia med jive å jonte. Den var bra, men lång! Hade kunnat vara två filmer för handlingen var rätt uppdelad.

Nej, roligare än såhär blir det inte. Ska nu försöka fortsätta vara duktig. Började städa igår å har nå tjafs kvar.Roliga aktiviteter som att vika tvätt och diska... Jobbar i helgen så om ja städar nu så... äh who am i kidding, det blir inte mer helg för det!

puss å sånt

Inga kommentarer: