torsdag 15 januari 2009

Ledig helg!

Framme i stockholm och har planterat mig å medföljande gäng i pappas mysiga jobb lägenhet, Inte alls fel faktiskt! Hur kan jag inte ha utnyttjat detta tidigare?
Tokcentralt å bra. myyys.

Det blir en helhelg med min kära vän Anna. Vi ska på formex å nå interflora grejs.
Kommer att bli hur bra som helst! Shopping står även det på schemat... vi kommer nog inte att ha särskilt mycket dötid....

Ikväll har vi hittat åt en skum restaurang med rätt bra mat, men det värsta av allt; karaoke. Folk vågar skämma ut sig, det tycker jag är ganska coolt....Har någon fler tips på fräna ställen man kan hänga på så skulle det ju inte vara fel. Vi är lite lost i pannkakan..

Det ska bli så fruktansvärt skönt att få va ledig i helgen. Har haft en riktigt intensiv vecka... eller.. det har varit intensivt längre än så men ja, ni förstår. Jag är ledig!!!

Önska mig lycka till å be en bön till shopping-gudarna. Jag vill ha nya skor, väskor och... ja allt man kan tänka sig!! Detta kommer att bli kuuul.

Inga kommentarer: