fredag 30 januari 2009

It's the end of the week as i know it

Vilket innebär en jaevla massa jobb. *wohiii*Ikväll hittar ni mig på corona! Senare i helgen så kör jag taxi, eftermiddag/natt Lär bli rolit eller nåt...

Det har hänt en massa kul i veckan! Har som jag nämde tidigare anmält mig på mc kurs, har en fin bok och en fin räkning här hemma så nu är det bara till å börja plugga! Känns otroligt spännande men jag hoppas att jag klarar av det här nu.

Har även fått svar från folkuniversitetet och ska börja en keramikkurs i februari! Känns jättekul! Har saknat det som satan sen jag slutade gymnasiet!

Sen var jag duktig igår också och provade ett spinning pass på medley, alltså simhallens gym. Det var bra men lite halvfuktig, varm, simhall-luft i lokalen och det känns lite jobbigt! Jag har riktigt svårt för dålig luft då jag spinnar... Och det är ändå ett så pass viktigt pass för mig.
Ska nog kanske prova träna på iksu ändå eftersom jag blev ruggigt sugen på att börja simma... Så synd att tenton inte har nån pool :(. Men innan slutet på nästa vecka så ska gymkort vara inhandlat, I promise!

Nu ska jag iväg å jobba, börjar på blomsterlandet om en halvtimma å idag ska jag INTE va mina söta fem minuter sen... drygt äre.
puss puss

Inga kommentarer: