måndag 26 januari 2009

"Världens värsta vän"

Jag kandiderar för titeln! Känner mig riktigt urusel som inte har tid att träffa alla mina nära å kära å då det väl sker är jag oftast trött, grinig... allmänt dåli. Försöker snika till mig en fika här eller eller en middag där, en snabbvisit, ibland kanske en timma av en förfest innan det är dags att dra vidare. Inte alls bra... JAG UPPSKATTAR ER ÄVEN OM JAG INTE HAR TID ATT VISA DET!
Jag ligger bra till för att vinna "sveriges sämsta familjemedlem" också. Blä. Men mina älskade föräldrar är ju då äntligen hemma från utlandet så jag kan ringa dom varje dag om jag vill! Har saknat det.

Stockholmshelgen blev lyckad men inte alls som vi hade väntat oss i allafall på lördan. Bra ändå och jag har bränt pengar som om det vore tändstickor!! Men många nya plagg har letat sig in i garderoben så det är ju trevligt. och ett par skor... Ett par jättefina skor! på rea Jag gillar rea... Men nu blire till å spara. Ska nog åka å anmäla mig på en mc-kurs imorgon. Ännu lite pengar som ska brännas upp. Men förhoppningsvis blire en vacker bokstav på körkortet av det i slutändan.

Förra veckan var en mardröm jobbmässigt och jag hoppas bara att denna blir lite lugnare. Kan inte bli värre i allafall, Allt var kaos från onsdagen och framåt mot helgen. Gårdagen på taxi var i allafall rätt lugn. Men ska jag till å behöva hämta å parkera 15 många gånger i det nya garaget, då LÄR det bli både repor å byngler på bilstackarn. Ska varna chefen om det faktumet...Det blev sent innan hon stod på plats... Åsså försov ja mig i morse Don't know who to blaime....

Nu ska jag hoppa in i dushen, för jag luktar blomma, å sen så ska jag ta med beiga faran på äventyr. En såndär snyltmiddag är i antågande!Puss puss

Inga kommentarer: