söndag 15 februari 2009

Jag är fortfarande lika värdelös

Har nämligen inte inhandlat något gymkort... Jag skulle kunna lova mig själv och er att det blir imorgon! Men nu har jag lärt mig av mina misstag. och låter bli.
All denna tid då jag alltså varken har tränat eller ens inhandlat gymkort har jag istället jobbat *Shocking* ,umgåtts med mina fina söta vänner, tvättat och sysselsatt mig med the never-ending disk. Gotta love my life.

Vi hann ju ha både fredag den 13:e och alla hjärtans dag den 14 i helgen! Jag är helskinnad efter både dessa helvetesdagar, och hoppas att resten av världen är med mig.Helgens favoritaktivitet blev helt klart korvgrillning vid nydalasjön. Jive, med tillhörande korvbröd Jonte. Ni förgyller alltid min tillvaro. Efter den utflykten så fick jag se film på Carlshem, det var inte helt fel det heller.

Jag är trött, seg och oinspirerad just nu. Inte ens lite harmonisk (för att använda mickes favoritord) Det finns tyvärr inte så mycket positivt att berätta om. Jag återkommer då detta sker. Puss

Inga kommentarer: