tisdag 10 februari 2009

I cry when angels deserve to die

Just nu lyssnar jag på system of a down. Det är mer än vad mina högtalare klarar av.

Det finns mycket som jag inte klarar av just nu också. Livet känns fruktansvärt omotiverande.

Gymkortet jag lovade mig själv i slutet på förra veckan är fortfarande inte inhandlat. Jag ska köpa det på torsdag. SKA och nu blir det inget vel om vart å hur. Det blir på simhallen, orkar inte fundera, leta provträna, dom små detaljerna som inte känns rätt måste jag just nu strunta i.

Helgen har varit fylld med jobb å andra trevliga aktiviteter.Var ledig fredag kväll å mina söta syskon kom ju från malå för å flytta aron så vi tog tillfället i akt och gick ut på krogen för första gången som samlad syskonskara! Det var kul. Jag älskar dom.

Lördag morgon ut på snabb shoppingrunda, Jag köpte en tokmönstrad blåaktig åkerspöks-klänning.


Har absolut ingen aning om när jag ska använda den, men den var ju så sjukt billig.
Vidare på kidnappningsbowling, patrik fyllde år i veckan å hans söta syster å vänner styrde upp. Jag tog med mig klanen arvidsson. Vi var sämst nog på att bowla... Jag var dålig Men Isak var sämre! *moahaha*. Syskonen hade ärenden att ta hand om men jag fick äta kidnappningsmiddag också, sen jobba för min del. Körde en hel del idioter. Men har nog aldrig haft en kväll med mer inkört/timma så det var väl positivt.

Fick sova lagomt bra, dock alldeles för lite å sen var det iväg till fotografen på söndag fm. Vi skulle ju ta en syskonbild! Kära mamsen fyller år snart å det är faktiskt en grej som hon har önskat sig. Vi blev söta. Efter det var jag tvugnen att dö en stund i soffan, å mina kära kära syskon packade ihop arons lägenhet.
Sen åkte dom och jag började jobba.

TRÖTTHET

Igår efter jobbet så låg jag ner, sov tills idag då jag började jobba och nu har ja tagit mig hem från jobbet. Mina enda planer för kvällen är att diska och läsa mc-boken. Lovely pretty.

Inga kommentarer: