fredag 27 februari 2009

Hemma i Malå

Är hemma hos min mysiga mamma och pappa i helgen. Det ska bli så otroligt skönt att få va ledig en hel helg, inte behöva oroa sig om jobb förrens på måndag, jag vägrar tänka på det innan dess!
Tråkigt dock att Patrik började må så himla risigt, var ju tänkt att han skulle haka på men är man sjuk så är man, det går inte att göra så mycket åt saken... det värsta är att jag har lite ont i magen... jag hoppas att det bara är sympatisjukan jag vill inte bli sjuk jag med, hur ska det då gå?
Planerna för helgen är i vilket fall såhär;
Lördag: Sova, Köra skoter, hoppträna Alida med syster, äta middag, åka pulka, dricka folköl.
Söndag: Uteritt med syster, gratta morfar, pussa på mamma, äta middag, köra hem, träffa körsbär. Jag tycker nog att det känns ganska stabilt.

När jag får lite dötid över så måste jag försöka läsa i mc-boken, har bara läst halva än, somnar varje gång jag försöker, kanske inte ett bra tecken? Kanske bäst om man bokar en tid för att skriva teoriprovet, jag funkar ju bäst under lite stress å press. Ett välkänt fenomen.

Håll tummarna för fint väder å mindre magont för min del! Jag tycker nog att jag förtjänar det.
sköt om er puss puss

Inga kommentarer: