måndag 13 april 2009

Summa summarium

Mitt liv flyter på riktigt bra, har inte fått vara påskledig, men haft rätt trevligt ändå. Lyxade till det med finmiddag och 3d-bio på torsdagen, sen lugna gatan fredag kväll, middag med blomsterlandet kollegor på lördan å in för att göra ett appearence på inflyttnings(?)fest på tomtebo.
På det stora hela en riktigt bra kväll, avslutningen kan ju dock ha varit bättre. Vi talar inte samma språk jag och mitt lilla sockerhjärta så alltför ofta blir det konflikt. Dock så backar jag inte på den här punkten, och tycker rent i allmänhet att folk ska sluta vara så jävla falska.

Har också hunnit med att plantera om mina blommisar och ställt ut mina söta utemöbler, idag är det ju fan sommar!!

Nu ska jag återgå till mitt liv, som sagt, alldeles för fint väder för att sitta still!

Inga kommentarer: