måndag 27 april 2009

Håll hårt i pengarna för fan!!!

Herregud jag är så otroligt less på att det finns så mycket som jag vill köpa och inte medel till ens hälften, Trött på att jobba Arlset av mig, helger, röda dagar, kvällar, nätter och ändå tjäna ungefär som en vanlig heltidare inom kommun eller dylikt. Livet e fan inte rättvist. Det är väl bara att inse, men nåja jag är inte lika bitter som det kanske låter här. Enda anledningen är att ja just har suttit å tittat på lägenheter och motorcyklar och JAG VILL HAAA..... Min andra körlektion på mc imorgon, wish me luck! Jag längtar jättemycket, men hoppas att det är finare väder imorrn än vad det har vart idag :S Hade jättekul första lektionen, även fast jag fick lite skäll... Det ska man väl få.. eller???

Har varit så duktig idag, efter jobbet for ja å handla mat, så nu har ja 16 söta portionslådor i kylen. Bra för mine ekonomi och för vikten... Det har gått sisådär på sistone, vågar inte ens ställa mig på vågen, blir så mkt äta ute när man inte har ro att laga mat hemma...

Nu hade ja i allafall tänkt iväg på iksu för att träna lite, brukar vara så fruktansvärt mkt folk på måndagarna. Brian förklarade det för mig, "At the gym monday was "guilt night" from the weekend eating and drinking...by friday it was empty again" Stämmer kanske ganska bra även här i sverige.

Inga kommentarer: