onsdag 27 januari 2010

För lite tid!

och för mycket som behöver göras.
Dom utlovade bilderna är tagna, men jag har inte lagt in dom på datorn och nu är jag på jobbet. Det här med bärbara datorer är ju superbt, jag hinner få litegrann gjort i allafall. Glömde dock papperna från studievägledarn också å det är ju lite surt...

Annars så känns livet lite som en uppförsbacke för tillfället. Min Farmor har varit risig rätt länge och för ungefär en vecka sen så fick vi veta att hon har cancer... Cancer. Jag vet inte, hur många gånger jag än skriver det så blir varken ordet eller rädslan mindre. Hon fyllde ju bara 75 igår så hon har ju så mycket tid kvar! (enligt farmor så stämmer det inte alls, hon fyller 57 i maj nån gån ;) ) Idag trodde dom dock att vi skulle få lite provsvar så då kan dom väl förhoppningsvis börja göra någonting, eller åtminstonde besluta om vad som måste göras. Jag älskar min farmor hon är så härlig. En pantertant med ett jäkla driv.

Sen ville min bil inte vara med och leka idag. Någon rem gick av. (om det då var den till fläkten eller generatorn, jag vet inte riktigt) Dock så står den just nu uppe på ok, carlslid/höjd/hem... vet inte riktigt vad stadsdelen heter. Men hon väntar i allafall på en ny rem och bättre tider

Inflyttningsfest på lördag! sen alkoholstopp fram t.o.m den 23 mars! Så om nån vill festa med mig så får den passa på ;)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Tack för tulpantipsen! Jag ska tänka på att ha lite mindre vatten i vasen... Har precis sagt god natt till mina tulpaner med ett gäng isbitar.