måndag 4 januari 2010

På väg bort från öst på stan

Känns otroligt kul, men samtidigt vemodigt. Jag har bara knappt 4 dagar kvar i min lägenhet och den känns redan nu inte alls som mitt hem längre. Allt är packat i kartonger, jag använde en spackelspatel till att öppna min sista passionsfrukt och insåg att jag inte hade någon sax när jag skulle göra trasor av en t-shirt... så det blev tänderna. Hur gjorde folk innan man hade alla dessa redskap? Knixigt å knepigt. Gissa blev iallafall tingad av Pernilla under flytten, headhuntad kisse, hon ställer säkert till med en massa problem där borta hos syskonen Sedervall, men hon är ju bara liten!


Nu ska jag gå å sova, har kört taxi från 06.00-15.30 å sen packat/städat resten av kvällen. Har en känsla av att morgondagen inte kommer att vara alltför avslappnande den heller... eller dagen efter det... eller dagen efter...

Nej, sova

Bjuder på en bild från lägenheten, tagen i början av december -07. Flyttade ju in i november om jag inte minns fel... kan inte påstå att det känns som att jag har bott här i lite mer än 2 år.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi vill se nya bilder! på nya plejjset förståss! min första vecka är en riktig pain! vad ska jag ta mig till... storasyster inte vad att jobba så här hårt... :/ puss