onsdag 19 maj 2010

Omöjligt att sova.

Är uppe i varv ikväll och det är som att min kropp helt och hållet ignorerar det faktum att jag snart ska börja jobba igen, eller kanske inte snart. Jag börjar om lite mindre än 7 timmar så att... Nåja kan ju roa mig med att berätta lite om vad som händer och sker.

Helgen spenderades ju hemma i malå. Var hos syster i hennes nya hus i aspliden, sen for vi till IKEA på lördagen och jag brände en massa pengar på nödvändiga samt minder nödvändiga prylar. Det var kul i allafall. Sen spenderades kvällen och en bit av natten i monterandets tecken, innan söndagen var slut var praktiskt taget allt på plats. Jag är så fruktansvärt avis på alla kvadratmeter samt det lyxiga faktum att huset inte kostade mer än vad en fjuttig liten jäkla tomt utanför umeå nånstans skulle gå på.. Håhåjaja livet e inte alltid så enkelt. Tur att nån har den lyxen i allafall och så himla bra att det om någon är min fina syster som fått denna tur!

Hennes lilla hästbäsa var också himla söt å hon blev ju även med valp under helgen så man kan ju rätt lätt konstatera att det har hänt rätt mycket dessa dagar.

Jag har sen jag kommit hem fått uppleva våra första sommardagar. Åkt ut på min å Sandras premiärtur med hojjarna. Sen ikväll så har jag varit hos henne och röjt i hennes nyinköpta hus! Mycket grejjer fick jag med mig hem även därifrån så jag har lite ångest för jag har inte plats.. Men jag kan inte låta bli att försöka pula in det i når skåp.

Hade velt fixa lite bilder på allt som pågår men mina kamera har gått sönder och jag har inte råd att köpa någon ny just nu. Nån som har en över? ;)
Nåja. Nu ska jag försöka skriva lite uppsats tror jag, det om något är ju uttråkande så jag kanske somnar.
Nassinatt.

Inga kommentarer: