söndag 22 januari 2012

Frusen.

Kan inte riktigt få upp värmen ikväll, trots att jag har provat ligga under en filt å mysa. Tror det får bli en varm dusch och en kopp varm choklad på det, hittade lite 70% choklad i skafferiet kan ju aldrig bli dåligt.
Helgen har varit ok, tentafestade i torsdags och det var ju himla trevligt! Dock ledde ju det till att man var mer eller mindre död på fredagen så efter ett appearance på skolan för upprop och första föreläsningen så gjorde man inte många knop den dagen. Sen övergick fredagen i lördag då jag jobbade, och idag har jag mest haft ångest över skolan. Jag försöker planera kommande termin så jag inte begår samma misstag igen, nu är det struktur som gäller. Sista böckerna ska beställas imorgon sen är jag nog redo. Beställde en ny skoldator ikväll också så den borde komma om ett par dagar, hoppas bara att jag blir nöjd med den också.

Grabbarna är för övrigt väldigt kärleksfulla med varandra nu. Jag är så himla glad över att dom funnit varandra! Dom har fattat det här med att man ska ligga nära. Mysisar


haha! För övrigt var det himla kul att sätta ihop denna lilla video, vet att den är värdelös, prövar ba! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Stumpan !

Va fint dom verkar ha det Albin
o gissa!!!