tisdag 7 februari 2012

Första terminen Check.

Klarade tentan fick jag veta i fredags! nåt så hädiskt skönt det känns!
Nu är det bara till att ladda batterierna och göra ett bättre jobb denna termin. Förra terminen läste jag inte alls så mycket som jag borde ha gjort. la inte ner ens hälften så mycket tid å energi, men nu kan man se framåt igen, T2 på juristprogrammet, lovely pretty.

Mamsen har varit här och hjälpt till sen sist. Pappa också, men han åkte redan i måndags. Vi har hunnit sätta upp saker på väggarna, titta på badrumsinredningar och haft det himla mysigt med andra ord. Idag kom jag hem till en nystädad lägenhet och det är en lyx som man inte är särskilt bortskämd med! Men nu har hon åkt hem till sitt, tydligen var det en pelletskamin som saknade henne nåt fruktansvärt! (och hon längtade kanske hem lite också)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till tentan älskade wordfeudgris! Jag vill minsann se bilder på läggan och allt de fixade nystädade! Den omtalade pelletskaminen bestämde sig visst för att tjura ihop även för mamsen så nu känner jag mig inte riktigt lika illa omtyckt :) pöss!

Paula sa...

Okey kära syster, jag ska försöka fixa bilder på det härliga hemmet imorgon när det är ljust, but i make no promises ;)
Snart kommer jag hem å klappar magen! Puss