fredag 3 februari 2012

Kallt men vackert.

Det är snorkallt ute idag, eller ja -23 grader alla fall, ännu kallare inåt landet såklart (dom ska ju alltid vara värst) men det räcker till alldeles bra för mig. Utsikten är från mitt sovrumsfönster. Någon dag då jag fått tag i mitt ommålade skrivbord och det inte ser fullt lika fördjävligt ut här hemma då ska ni får er en liten uppdatering på hur det ser ut inne, inte bara utanför fönstret.
Jag och Aset var ju på IKEA och shoppade loss. Jag är sjukt förälskad i gamla möbler, men ibland, speciellt när man bor i en hyresrätt så har man behov av dom enkla, praktiska lösningarna som IKEA har att erbjuda. Köpte vägghängda skåp som öppnas horisontellt till köket (som i min mening har alldeles för lite förvaring). Samt ett sopsorteringssystem (underbart) sen blev det nån hylla till badrummet och lite värmeljus. Höll mig med andra ord i skinnet och är gode stolt!

Nu ska jag läsa lite, färga håret, köpa nya skor och tagga för ikväll. bortbjuden på middag, det är inte fel!

Inga kommentarer: