måndag 20 februari 2012

IKEA runda no:2

Lyckades ju spendera närmare 1500 tusen denna gång också! Även fast jag bara skulle köpa några smålådor (till expedit hyllan som jag fyndade på blocket) hej å hå, det bidde överkast, tavla, spegel, glas, krukor,värmeljus...all dela ve andra ord.
Mysigt att få en dag med mamsen å syster i allafall, även fast jag var lite bakis så var det himla trevligt. Senare i veckan kommer jag att få i skrivbordet och efter det är ju lägenheten rent ganska fin! Då lovar jag att lägga upp nån bild eller två. Skulle dock behöva lite gröna växter. Har ignorerat mina raringar sen vi flyttade hit, dom är inte så nöjd på mig. Borde kanske tillverka någon rolig ampel till det! ;)
Var nere i keramiklokalen idag, kan nog prova bränna om ett par dagar till, då borde sakerna vara tillräckligt torra. Det känns sjukt spännande! Återkommer med resultatet på den punkten!

Inga kommentarer: