onsdag 25 april 2012

Gråheten.

Nästintill överväldigade, det är bara grått grått grått och trist ute. Ruggigt, hade hoppats på lite mer vår vid det här laget. Men till helgen ska det bli bättre, vi får hoppas. Som en liten påminnelse om att det ska bli sommar så har jag fått hem min nya bikini (Här finns den!) och sportbh från bonprix! Som vanligt är jag nöjd, dom har himla bra modeller för mig, och rätt pris dessutom. sporth:n köpte jag lite liten, men jag tänkte att den skulle hålla fast dom extra hårt ;) Vå får se hur det funkar! hade tänkt fara å träna men istället så blev min å pennys promenad superlång idag! Vi fick vända om när vi kommit hem och istället gå förbi Patrik, som är väktaren av min extranyckel, bara för att jag glömt min hemma. Lillebror var för ovanlighetens skull ute på upptåg. 


Förra året såg det ut såhär i stugan den 14/4.... åååååh


Inga kommentarer: